Wednesday 28 December 2005

Problémy s počítačem

Je neuvěřitelný, jak složitej občas může bejt počítač. Já si s tím svým užívám takovejch problému, že už je ani nepočítám. Všechno to začalo asi před rokem, když se mi p****l počítač, kvůli virům. Ztratila jsem veškerej obsah a chvíli jsem myslela, že zešílim. Pak to ale přešlo, já měla počítač zpátky, sice prázdnej co se týče souborů, za to se dvěma systémama: Win98 a 2000. Tak jsem si říkala: super, aspoň můžu začít od začátku. Mělo to jen jednu chybu - v 98 mi nejde internet (a to až dosud) a ve 2000 mi nešel zvuk (to jsou věci, že?). Naštěstí tenhle problém jsem už vyřešila - předevčírem! Celej rok jsem byla na netu potichu a teď si konečně můžu pustit muziku - huráá! Tím však moje problémy nekončí. V průběhu roku jsem postahovala takovejch věcí, že mi na disku zbejvá 2GB místa, což není moc. A začínám se o všechny mý data zase bát. Tak jsem se rozhodla, že začnu zálohovat. Jenže já bych potřebovala zálohovat na CD. Mám vypalovačku (jo k tomu se váže další můj problém: vypalovačka pracuje jen ve 2000 a v 98 ne, mrcha!), ale program na vypalování bych potřebovala nainstalovat až po zálohování. Jenže takhle nemám kam tu zálohu dát! Ani nevim, jestli se mi vejde na disk (víte, já jsem na věci okolo počítače úplný tele). No, prostě zábavička :-)

No comments: