Friday 13 January 2006

...

Nazdar všichni, co jste se nějakou náhodou dostali až sem. Z ankety, kterou jsem sem dala, jsem se dozvěděla, že tady někdo lační po povídkách (ff). Sice mě to těší, nicméně na nějaký další můj rádobyvýtvor si budete muset počkat. A jak to tak vypadá, tak hezky dlouho. Je mi líto, ale za poslední tejden jsem spala tak 5 hodin v průměru za den. Ve škole se vytasili s písemkama, řešim technický problémy s počítačem, po dlouhý době jsem znovu otevřela knihu a čtu. Navíc se pokoušim naučit trochu té japonštiny (ne, že by mi to nějak zvlášť šlo) a řešim existenciální problémy. Zkrátka toho mám všeho plný zuby. To všechno se na mě podepisuje, takže - ač velmi nerada - tenhle blog dám na chvíli k ledu. Občas snad budu mít náladu a něco tu udělám, ale spíš ne. Až si zase všechno hodím ve svym životě do pořádku (jestli to vůbec jde), zase se vrátím v plné síle a s novými nápady. Doufám, že jsem vás neunudila k smrti.
kavárnistka

No comments: