Wednesday 8 February 2006

Středeční zpověď

nálada:  svěží a čilá      co poslouchám: Savage Garden - Affirmation

Hodila jsem psaní za hlavu. Když mě nic nedokáže napadnout, vykašlu se na to. Nejlepší nápady mě stejně napadaj, když nad ničim nepřemejšlim. Místo toho se vrhnu na sledování Trinity Blood a možná i Elfen Lied. A ještě si chci přečíst nějakou pořádnou fanfiction. Já vim, že bych se měla učit do školy a dělat seminárku, nebo alespoň jeden z mých dvou referátů, ale jsem šíleně líná. BTW tady ty avatary (nebo co to sakra je) jsem vylovila z livejournalu.com. Ten první mě fakt dokáže rozesmát :-)) Jo, a jestliže si chcete něco dát na svůj bloček, uvádějte od koho to máte. Prosím. Jinak budu nucena sem dát zákaz kopírování...

Image hosting by Photobucket           Image hosting by Photobucket            Image hosting by Photobucket