Monday 6 March 2006

Pondělní srandičky

nálada: silly co poslouchám: Savage Garden - To the moon and back

Dneska jsem nebyla ve škole, ale u zubaře. Fakt sranda, sedět tam dvě a půl hodiny. No nic. Mám tady jeden rozhovor s mojí kámoškou, kterej vznik před chvílí. Chci jen všechny ujistit, že jsem fakt nic nepila ;-)
...


LShari: takže si něco myslí o člověku, kterýho nezná?

kavarnistka: myslím si číslo...
:-D haha to nemá souvislost...hahaha


LShari: Tak jsem Kamču zmátla....vytasila se na mě s tím, že jí prostě připadá, že dělám tajnosti, tak jsem jí prozradila, že natka chystá Honzovi oslavu....
....je to třeba 8?


kavarnistka: vedle jak ta jedle :-D
haha, Natka. To zní jak jatka :-)) hahaha...


LShari: Ty si něco kouřila???
Ale Kamča mi na to skočila a to se počítá


kavarnistka: ne-e
co je doma to se počítá :-))


LShari: ty si v nějaký dobrý náladě.....koukám....ti zase zítra ve škole slehne, se neboj.:-)

kavarnistka: haha rychlost 0,0kB/s :-D

kavarnistka: jojo :-D

kavarnistka: kdo si co šlehne? :-D

LShari: Kamila si myslí, že miluju Pavla! nevím, jestli jí to mám vyvracet, nebo radši ne.....

kavarnistka: :-D Pavel...Petr a Pavel, dva v jednom :-D

LShari: Petr je můj brácha....nechci ho mít v Pavlovi....brácha není teplej!

kavarnistka: :-D

kavarnistka: tak ho ohřej :-D hahaha

LShari: Tak Kamča šla na španělštinu, aspoň že tak....jo, Pavlovi beďary fakt žeru

kavarnistka: Pavlovy beďary jsou lepší než Ondrovy?

LShari: :-D já nevím, ale když je kamča přesvědčená, že jsem zabouchlá do Pavla....a Ondra je má za krkem, ty nejsou vidět!

kavarnistka: schovaní v zákopu vyčkávají na svou příležitost... :-D

LShari: Jakou příležitost? Skočit na ksicht Pavlovi?

kavarnistka: Setkání beďarů... :-D rozjedou mejdan na Pavlově xichtě... hahaha

LShari: Jo, a budou slavit do noci....co je to s tebou? Náhodou bez Ondry je tam fakt nuda...a ten Honza každých 5 minut..."Kam ten Pavel zase šel?" holt si Jeník vybral špatnýho náhradníka;-)

kavarnistka: haha šel do háje... :-D Počkat, pavel je náhradník? haha (ještě že ne zahradník :-)) ty beďary honzovi připomínaj Ondru...hahaha...
Nic se mnou není hahaha...


LShari: Jo právě že s tebou nic není:-(...no, Honza dneska seděl s Pavlem, ale ten mu co chvíli někam odcházel, tak tam byl Honzík furt sám, tak jsem s ním taky prohodila pár slov, aby se neřeklo

kavarnistka: ještě aby se mnou něco byla :-D hahaha
A řeklo se? :-))


LShari: No, jen jsem mu říkala, že má službu na tabuli, a že se Listíková asi naštve, když to nesmaže....tak se usmál, poděkoval a už mazal mazat

kavarnistka: hahaha to ho muselo potěšit ;-)
:-D ...


LShari: ale vypadal, že ho to vážně potěšilo, já bych na jeho místě měla starostí nad hlavu.....a on ještě s radostí maže tabuli:-\

kavarnistka:-))haha to je srandamaže tabuli... haha

LShari: ale je roztomilej, pak jsem si sedla na katedru a pozorovala, jak jezdí nahoru a dolů a nahoru.....

kavarnistka: :-D
haha
to je sranda
hahaha
:-[


LShari: jsi v poho? Nevím jestli je to sranda, ale pohled to byl docela hezkej, zvlášť na některý části těla....

kavarnistka: ...
:-D
poho...pohovka...haha gauč :-D jsem v gauči hahaha



LShari: fajn, tak až se z něho vysekáš, řekni

kavarnistka: já se vysekám cestou z gauče hahaha

LShari: jo, to asi jo

kavarnistka: co je na tom špatnýho že se bavim?

LShari: nic, to je dobře, že máš dobrou náladu....

kavarnistka: to je dobře, bobře :-D haha

LShari: Hlavně bobře nespadni, jenom nespadni....prosím vás, buďte tak dobří.....

kavarnistka: dělejte to jako ti bobři :-D haha

LShari: uvidíme, jak veselá budeš zítra....Trochu se bojím, co si o mně ta angličtinářka asi myslí

kavarnistka: zejtra už veselá nebudu, tak si to musim užít dneska
Angličtinářka si myslí samý pěkný věci. ale asi ne o tobě. Jestli chceš bejt u ní alespoň trošku oblíbená, tak pro to něco dělej. (jo, ode mně to sedí, když nic nedělám co?)


LShari: Ale aspoň trochu o mně přemýšlet musí, říďa o mně přece taky často přemýšlí (jen neřekla v jakým smyslu:-\

kavarnistka: haha řída-, teda křída... ne. říďa (jo to je správně, že jo?) přemejšlí o všem možnym...

LShari: jo, od toho má mozek....

kavarnistka: haha květákovej mozeček si k obědu dám...Brrr fůj, nedám..

LShari: ten je fakt hnusnej, ale furt lepší než kravský žaludky

kavarnistka: hihihi

kavarnistka: to je vtipný

kavarnistka: haha

LShari: ne, není, ale to nevadí, to se vsákne....

kavarnistka: sink haha

kavarnistka: to neřeš

kavarnistka: hihihi s tebou je dneska sranda :-D

LShari: neřeším....to je skoro jako když si ondra do infa napsal ping a už se mu tam nevešlo pong

kavarnistka: :-D

LShari: když má člověk holt hodně zájmů

kavarnistkaBTW můžu tenhle rozhovor dát na blog?


LShari: Jak chceš jen nevím odkud...netuším, co jsem psala

kavarnistka: že miluješ pavla 2v1 hahaha

LShari: počkej podívám se...

kavarnistka: do zrcadla? bacha, aby na tebe nebaf uher :-D

LShari: ne, do historie

kavarnistka: Rok 1524 - Bitva u Lipan

LShari: 1524?

kavarnistka: tak ne... :-D

kavarnistka: 1434

kavarnistka: haha těsně vedle

LShari: jo, to zní líp

LShari: Víš, co klidně to tam dej....mně je to fuk

kavarnistka: díkys.
fuk..výfuk...haha fůůů...:-D


LShari: jo fouká ti na maják...kruci to je vlastně šplouchá...tak nic

kavarnistka: :-D

kavarnistka: šplouch...kvá kvá - to dělá Benák haha

kavarnistka: to říkala kamila, já nic

LShari: jo, a vesele si kuňká u tvých knížek...jen tak dál

kavarnistka: fuj

LShari: jaký bylo to číslo co sis myslela???

kavarnistka: 13
baf na mě uher... hahaha


LShari: jo, tak ho namaž

kavarnistka: jasně! kde mám tu flašku vodky?? hahaha

kavarnistka: namažem se spolu - uher a já :-D

LShari: jasně, ale ať to uher nepřehání, ZÍTRA MUSÍ DO ŠKOLY

kavarnistka: aby se skamarádil s těma Pavlovejma a rozjely ten mejdan :-D hahaha to bude disco...diskýto čokýto haha

LShari: jo rozplývá se

kavarnistka: .... (nic vtipnýho mě nenapadlo - haha)

LShari: jo, to už delší dobu, ale neber si to osobně:-)

kavarnistka: hihi ten smajlík kulí voči :-)

kavarnistka: už zase hahaha

LShari: jo, tomu říkám přirozený úsměv

kavarnistka: :-[

LShari: Co je??

kavarnistkahihihi můj mozek odmítá pracovat správně ... jede šejdrem (hahaha)

kavarnistka: to je sranda :-))

LShari: TY DOKONCE VÍŠ, JAK TI JEDE MOZEK.....TAK PROTO TA RYCHLOST 0,0

kavarnistka: tak to bacha už je to 47,4kB/s!
Mozek jeden...haha


kavarnistka: ale ta rychlost se zmenšuje..:-(

LShari: Ještě aby byli 2.....zmenšuje? všimla jsem si

kavarnistka: ty vidíš tak dalekoooo...
haha to je jako taboo...:-D
oo - to je záchod a druh mouky
haha dneska jseš nějak mrzutá :'(


kavarnistka: I'm so sad!

LShari: To je moje S.!!!*IN LOVE*

kavarnistka: *KISSED*

LShari: tak čti povídky, směj se....já budu muset:'(

kavarnistka: pápá :'(

LShari: ahoj