Tuesday 4 April 2006

Už u toho usínám...

nálada: vyčerpaná   co poslouchám: KKM - Arigatou (second ending)

Konečně mám kapku času, než si půjdu lehnout. Chtěla jsem se omluvit, že tenhle svůj blog poslední dobou lehce zanedbávám. Jsem v jednom kole a nic nestíhám. V pátek mám mít prezentaci na angličtinu (ještě jí nemám hotovou), prezentaci na zemák (s tim jsem si hrála skoro celej pátek a sobotu) a musim ještě odevzdat seminárku ze zemáku (určitě vás nepřekvapí, že to ani zdaleka nemám hotový - navíc dneska se mi stala taková šikovná věc, že se mi roztrhnul film ve foťáku, kde jsem měla nafocený věci na tu seminárku, takže můžu začít znova). Dneska nám taky ve škole napařili slohovku na téma Kde mám domov nebo tak nějak. Zítra jsem zkoušená z fyziky, kterou mimochodem taky píšem. A je možný, že píšem i španělštinu. Copak já umim nějakej budoucí čas?! Ve středu jsem to chtěla zatáhnout (já normálně nezatahuju, vážně), ale to máme seminář ze zemáku a tam musim (vlastně chci - zemák mě baví). Ve čtvrtek se snad nic neděje... Ale příští pondělí píšem čtvrtletku z matiky (kdyby to někoho zajímalo, tak právě ten den mám narozky - fakt super dárek). No, prostě se mi z toho všecho chce ječet vzteky a zároveň brečet. Takže mě prosím omluvte, že už nestíhám příliš makat na blogu. A pokud vám někomu dlužim mejl - gomen nasai, ale budete muset ještě chvilku vydržet, ju? a teď jdu spát - jsem unavená....ojasumi nasai :-)