Tuesday 16 May 2006

Ja ne...

nálada: čilá   co poslouchám: Nelly Furtado - Turn off the light

Zdravim všechny! Dneska jsem konečně po pár týdnech dokončila svůj překlad doujinshi Datte kimi ga sukinanda a nedokážete si představit, jak jsem ráda, že to mám z krku. Zároveň si ale uvědomuju, že mi to bude chybět...
Taky jsem dneska dočetla Spirálu od Kodžiho Suzukiho (jestli jste četli - ČETLI, ne viděli - Kruh, tak si to rozhodně přečtěte). Jestliže ten první díl byl trochu negativistickej, tohle je čirej pesimismus. Už se nemůžu dočkat dalšího dílu...
No nic. Co chci ale napsat je to, že zejtra odjíždim do Krušnejch hor na zeměpisnou expedici. Takže nebudu na compu a nejmíň tři čtyři dny tu bude pusto prázdno žádná aktualizace. Zároveň se chci omluvit těm, komu dlužím mejl - hold musíte pár dní počkat...
Tak mi držte palce, ať se tam někde neztratim v lesích :-)
PS: Když byste si měli vybrat jeden seminář, byl by to ekonomicko-právní, matika, stylistickej nebo programování? Já se nedokážu rozhodnout...
BTW na stoptazmo.com je 108. kapitola Death note, kdyby to někoho zajímalo...