Wednesday 28 June 2006

...

nálada: ospalá  co poslouchám: Orange Range - Walk on

To je pro mě sice hodně netypický, ale hodiny mi tu ukazujou teprv 9:45 (jdou o dvacet minut napřed) a já už se tu poflakuju. A to ještě musim do školy...
Migalley mi ukázala, jak je takovej zákaz kopírování slabej, takže jsem tu ochranu trošku posílila. Strašně moc se vám omlouvám, ale teď už nic nepořídíte ani s klávesami CTRL+C... Život je krutej, smiřte se s tim. (btw Migalley, mohla bys mi říct, jaks to udělala? jde ti to pořád?)
BTW jsem před chvílí vstávala a řeknu vám, že mně se o počítači i zdá. Se mi zdálo, že jsem procházela mejlovou schránku, kde byly hromady mejlů, jelikož jsem to nějakou náhodou asi měsíc nepřebírala, a mezi nima dva mejly od Kuramy, že mu mám poslat zápisky z chemie... Asi už nebudu na noc pít ten čaj :-)