Friday 30 June 2006

Zas ty prázdniny

nálada:    co poslouchám: V6 - Take me higher

Přežila jsem vysvědčení ve zdraví (juchů), což je teda co říct, jelikož ještě ráno jsem neměla tucha, co dostanu. Ráno jsem vstávala ve tři čtvrtě na šest, abych to všechno stihla, a říkala jsem si, jak mám moře času, protože nám dneska škola začínala výjimečně až v osm hodin. No samozřejmě, že jsem přišla pozdě...
To byste nevěřili, ale na celý škole jsou dva lidi se samejma jedničkama, přičemž jedna z těch dvou chodí k nám do třídy. To je šílený, jak někdo může bejt takhle inteligentní. To snad ani není normální. Kam se hrabu já se svejma sedmi dvojkama (ještě že mě neslyší ti, co mají trojky a čtyřky). A teď nastanou dva měsíce flákání, za který všechno, co jsem se tak pracně naučila, zapomenu. Ach jo. Bojim se, že k tomu kompu tady přirostu...
BTW Pamatujete na ten příspěvek o zhoršující se gramatice dnešních lidí? Tohle mi napsala jedna dobrá duše do komentářů:
"to je uplně senza !!!!!!!!je to fakt skvělí !!!!to si fakt vymislela sama???????prosim dělej další pokračování .....já si to hrozně rada přečtu !!!!!! :-):-)))))"
Móc pěkná přehlídka různejch chyb, až se mi z toho ježej vlasy (prosím autorku aby mě v myšlenkách nevraždila a nezanevřela na mne, nemyslím to nijak zle). Ale proboha řekněte mi, kdo myslíte měkce?! Poněvadž když myslim já, tak zásadně jen tvrdě :-)