Sunday 27 August 2006

...

nálada: je mi fajn  co poslouchám: Get Backers - first opening, 1st a 2nd ending

Uf! Konečně jsem dokoukala Get Backers. Včera a dneska jsem jela GB maraton a musim říct, že to bylo chvílema fakt vyčerpávající. Jak pro mě, tak i pro mou konvici, jelikož jsem si každej druhej díl vařila kafe nebo čaj :-)
Takže v nejbližší době sem dám recenzi (hned jak uspokojim svoji potřebu najít obrázky Makubexe - já toho kluka zbožňuju!). Jinak už mám před sebou jen pár kategorií, který pořád čekají na vrácení (úplně je slyšim nervózně podupávat) a předpokládám, že bych s tim do konce prázdnim mohla bejt hotová (Yatta!).
Teď ještě zkouknout Tactics, postahovat další díly Bleach (ježiš, já se tak těšim, až to zase uvidim), stáhnout si NGE od 19 dílu dál a na Youtube juknout na Akazukin Chacha a Elfen Lied. Nekoukám na málo věcí, co? :-)
A snad se dokopu i k tý manze...
Tak jo, já se mizim dívat na United 93...(teda moje matka se jde dívat, a ta když něco řekne, tak to tak bude...:-)