Monday 4 September 2006

...

nálada: nespala jsem celou noc; co byste po mně chtěli?!  co poslouchám: Get Backers - Namida no Hurricane

Tak jo, první den školy za mnou. A ani to nebolelo. Nevim, jestli jsem byla nervózní nebo nadšená, ale celou noc jsem nedokázala usnout, takže jsem asi ve dvě ráno vzdala marný pokusy o sebeunavení a šla jsem si skládat origami. Asi za půl hodiny mi ale došel papír, tak jsem šmátla po knize a do čtyř četla. Ne že by mi to v mém usilí usnout pomohlo...
Ve škole všechno v poklidu, akorát jsem nevěřícně jukala na rozvrh, podle kterého budu mít na tělocvik profesora Moravce, což mě opravdu VELMI potěšilo (doufám, že jste v předchozí větě postřehli ten sarkasmus, že ano?). Ale já mám plán! Já se přihlásim ještě na jeden seminář a svým neodolatelným šarmem se pokusím přesvědčit ředitelku, že bez toho jejího semináře prostě nemůžu žít, a prohodila bych si tělocvik s druhou skupinou. To je sice tzv. "noční" - asi do půl pátý nebo tak - ale radši chodit domů rovnou na večeři, než mít na tělocvik jeho...
btw. Nevim, jestli chodíte na stránky manga.cz nebo ne (já osobně tam zaletim tak dvakrát za rok a tim to pro mě hasne), ale tenhle článek vám doporučuju si přečíst ;-)