Monday 9 October 2006

Jak si úspěšně ušlapat nohy

nálada: nohy bolej co poslouchám: kkm - mini drama cd

Po dvou letech jsem dneska zase zavítala do pražský zoo. A nestačila jsem se divit, jak se za ty dva roky změnila. Hodně mříží zmizelo, nahradily je vodní příkopy a sklo, konečně jsem se jukla na pavilón Indonéský džungle atd atd. Se zeměpisnym seminářem jsme sice prošli většinu zoo, já ale přesto zůstala dál, když už se ostatní rozhodli odejít a pěkně jsem si prošla zbytek. Nejvíc mě teda dostávali netopýři, který jsou umístěni v otevřený expozici, takže mohou lítat kolem vás. I když jsem si neustále opakovala, že se nemám čeho bát, pro jistotu jsem odtamtud docela rychle vypadla. Taky jsem si zamilovala především noční zviřátka, o kterých se tu někde můžete dočíst (alespoň víte, proč jsem je sem dávala). Ale že na mě v teráriu vybaf takovej ten obrovskej americkej šváb, co si to tam štrádoval po zdi těsně vedle mě, a přitom má bejt o pár kilometrů severnějc, tak to mu neodpustim. Je zbytečný dodávat, že jsem odtamtud zmizela rychlostí, nad kterou by se i blesk pozastavoval...
Nikdy jsem si neuvědomila, jak moc se mi v zoo líbí, ani to, jak mi chyběla. Užívala jsem si to dneska jak malá holka, nadšená ze všech zvířat, jako bych je viděla poprvé v životě, což se hlavně projevilo u Afrického domu, kde byla zvířata puštěna do toho obrovskýho výběhu, a já měla najednou pocit, že jsem uprostřed africký savany. A že se tam Fejk projížděl na mopedu už mě ani nepřekvapovalo :-P