Wednesday 10 January 2007

Dnešek...

nálada: nic moc... co poslouchám: Gackt - Sekiray

Dnes odpoledne jsem seděla u školního počítače a říkala si, že bych potřebovala něco, o čem bych sem mohla napsat. V té chvíli se ovšem nic nedělo, tak jsem si šla radši číst fanfiction.
Po návratu domů mi ale mamka oznámila, že mi přišlo úmrtní oznámení. Nejdřív jsem si nemyslela vůbec nic. Jako by se mě to netýkalo. Pak jsem uviděla obálku a poznala písmo na ní jako dědovo, což znamenalo, že ten neumřel. Tak kdo?
Byla to moje babička. Pořád tomu ještě nevěřím, protože to není ani dva týdny, co jsem tam byla na návštěvě. Vypadala zdravě; sice jí trápila bolest nohy a měla náběh na zelený zákal, ale jinak v pohodě. Tohle pondělí zemřela. Ani nevim na co. Příští pondělí má pohřeb nebo kremaci nebo jánevimco. Nikdy jsem nikde na pohřbu nebyla (a popravdě mi to nijak nevadí). Nechci tam jet. I děda říkal, že nemusím, ale já vím, že musím. Čert vem test z osmé lekce angličtiny. Jen asi bude opruz to vlečení se sem a tam, ale to se přežije. Aneb co tě nezabije, to tě posílí.
Takže, babičko, odpočívej v pokoji.

No comments:

Post a Comment