Thursday 8 March 2007

zas jeden obyč den...

nálada: spim málem i ve stoje jak fiagristická kobyla, i když vlastně nevim, co to je  co poslouchám: Sukisyo Drama CD First limit Truth

Se školou jsme dneska byli na akci "Jeden svět" v Lucerně. Nejdřív jsem se těšila, že mi odpadne hodina angličtiny, takže si test napíšu až v pondělí, jenže nakonec bylo všechno jinak.
Po angličtině tedy většina lidí mířila spokojeně domů, zatímco zeměpisné semináře se plácaly k Lucerně. Termín byl při nejmenším šibeniční, takže to "plácání" vlastně bylo pěkně ostré tempo chůze bez nároku na zastávku.
Nicméně jsme to všichni stihli a film o afghánské ženě, kandidující do parlamentu, mohl začít. Před ním teda ještě reklamy, které většinu sálu rozesmály (prý jsou na www.ceskatelevize.cz/jedensvet/ , kdyby to někoho zajímalo), a pak už film samotný.
Slovo, které by ho vystihovalo, zní Působivý. A taky dlouhý, zvláště když sedíte na tvrdých sedačkách a za váma se baví banda znuděnejch výrostků. Jediné, co zkazilo dojem, a dílo tak dokonalo, byla následující debata. Táhla se půl hodiny, i když nikdo neměl nějak obzvláště kloudný dotaz.
A konečně vytoužená svoboda! Se dvěma spolužačkami jsme zamířily do bůhví jakého obchodu s bagetami (obsluha tam má takové fakt šik čepičky, že bych taky jednu chtěla). Pro obě to asi bylo docela normální, takhle někam zajít, ale já z něčeho takovýho mám vždycky svátek. I když teď už o něco častěji...
Celkově to byl docela fajn den, jen jsem dost unavená, a to mě ještě čeká ta zatracená chemie :-(

No comments:

Post a Comment