Monday 2 April 2007

Jsem zpět...

nálada:ospalá  co poslouchám: Candy Lo & Wang Lee Hom - Hao Xin Fen Shou

Poslední příspěvek 18.3.?? No ty bláho, to jsem byla mimo docela dost dlouho.
No jo, byl to bláznivej měsíc, ten březen. Všichni učitelé se rozhodli, že teď je ta pravá chvíle vrhnout se na studenty a požadovat, aby něco dělali. Příkladem za všechno budiž seminární práce ze zeměpisu. Zadání znělo napsat esej o světovém problému na 5 stránek. Termíno odevzdání: březen 2007. Však to znáte; něco máte udělat a máte na to móře času. Co uděláte?
Správně, necháte to na poslední chvíli XD A pokud byl někdo tak línej jako já (a že nás bylo hodně *smirk*), tak tu seminárku dělal až tenhle víkend. I když po pravdě jsem začla už někdy v půlce března - postahovala jsem si všechny možný články o kácení deštných lesů v Amazonii a v knihovně si půjčila náklaďák knih. A četla jsem a četla a četla. V jednu chvíli jsem dokonce měla pocit, že bych se měla přidat ke Greenpeace a přivázat se někam ke stromu ;-)
Každopádně jsem to teda včera smolila až do půl druhý ráno - to bude krása, až otevře tu moji disketu a tam čas 1:36 XD
Jen tak pro zajímavost, dnes profesorka prohlásila, že to nemělo být 5 stránek, ale 1800 znaků včetně mezer. Že já se s tim patlala!
Jenže to není vše. Ještě jsme, jakožto zeměpisný seminář, měli udělat nějaký výtvor vstahující se k projektu Abeceda OSN. Když jsem si zapisovala téma, tak jsem asi byla duševně mimo - nášlapné miny. Fakt nádhera. Takže jakmile jsem včera dodělala tu prokletou seminárku, začala jsem kreslit miny (jelikož už jsem nebyla schopná kloudně psát). Spala jsem asi tři a půl hodiny a jsem skoro mrtvá - při životě mě drží kafe a skutečnost, že po víc jak dvou týdnech se zas můžu dívat na anime. Sláva! Jediný, co jsem totiž viděla, bylo Okane ga nai (ale o tom až jindy, ju).
PS: nebudete tomu věřit, ale dostala jsem dvojku z chemie! To nejspíš bude můj životní úspěch!
BTW Zítra jedeme na výlet! Dostali jsme na vybranou, jestli na Kuks (Šári rozhlásila, že jedeme do koksáren a překvapivý množství lidí tomu i uvěřilo) nebo do Temelína. Já dávám přednost Kuksu, což je spojený ještě s Poděbrady a Hradcem Králové.

No comments:

Post a Comment