Thursday 3 May 2007

Cestovní horečka

nálada: headdesk co poslouchám: Schnappi, das kleine Krokodil

Tak zítra jedem do Brna.
Už se docela těšim, i když vlastně nevim, do čeho to lezu. Taky doufám, že co nejdřív dostanu výplatu, jelikož mi takovej vejlet pěkně provětrá peněženku. Nicméně už mám sbaleno (trvalo mi to rekordních 6 minut). Ani jsem se neučila na zítra, jelikož stejně většina třídy jde demonstrovat na Václavák, takže test z bižule asi psát nebudem. Ještě že tak.
A taky jsem ráda, že v pondělí je volno, poněvadž se aspoň vyspim. Plánujem totiž vydržet vzhůru celou noc a velice neprozíravě jsme si koupily zpáteční lístky až na 19:15. No nic, chybama se člověk učí.
Tak to je pro dnešek vše, ozvu se zas v... pondělí (?) s VELICE podrobným popisem, co všechno jsme zažily a provedly. Jestli taky jedete, možná se tam uvidíme :-)