Tuesday 22 May 2007

Pohled do budoucna

nálada: co poslouchám: linkiny

Jsem se byla juknout na maturity. Nejdřív jsem zkoukla zemák - ten vypadal vcelku dobře. Naše matikářka byla zkoušející a Libuška (tu máme na zemák) přísedící. Vypadalo to vcelku v pohodě, Libuška se občas smála, občas kulila oči, co to tam ta dívčina mele. Řekla jsem si "to zvládnu". Následovala angličtina. To byl taky zážitek. Já nejsem nijak zvlášť ukecanej tvor - na konverzaci jsem dosud řekla snad pět vět celkem, a to jí máme každej pátek od začátku školního roku. Takže tohle je zákonitě předmět, kterýho se děsim nejvíc, jelikož ta čvrthodina se táhne jak smrad. Holka dostala téma "transport". Nechci být zlá nebo tak něco a vím, že u ní hodně působila nervozita, ale věřim, že bych dala dohromady kapku sofistikovanější věty (jen počkejte za rok - budu ráda, když jim povim alespoň něco nehledě na sofistikovanost).
Jen tak pro zajímavost jsem se byla podívat i na maturitě ze španělštiny, jelikož na naší škole dlouho působila učitelka, která nikoho nic nenaučila. Vážně; po třech letech nejsem schopná dát dohromady větu - na druhou stranu docela úspěšně sleduju Naruta se španělskejma titulkama. Tak jsem chtěla vidět ty odvážlivce. A fakt, ta holka normálně mlela španělsky jako by se nechumelilo. Kristýna od nás ze třídy, která z toho chce taky maturovat, jen zírala.
Pak mě čekalo asi dvouhodinový čekání ve škole, než začnou odpolední maturity. Chtěla jsem totiž vidět i matiku, abych viděla, do čeho to polezu. První holka mě totálně dostala. Naklusala k tabuli a už to jelo. Ani jsem ji snad nestačila sledovat, jak tam psala logaritmy a pak i nějaký integrály....Prostě senzační (budu držet palce, ať je to jednička). Pak už se kvalita jen zhoršovala, takže po posledním maturujícím z matiky jsem šla domů a češtinu si nechala na zítra.
P-Á-N-I! Jak to ti všichni zvládaj, to vůbec nechápu. Ale doufám, že se jim to povedlo/povede (i když Libuška už prozradila, že dva včera dostali za 4 ze zemáku. chudáci *hug*). No, a za rok tam budu já a všichni ti otravní třeťáci budou okukovat, jak mi to nepůjde...