Friday 16 January 2009

Jak to se mnou momentálně vypadá

Dneska to vezmu metodou žaves, jelikož za a) nemám čas a za b) ještě mi zbývají dva díly Zettai Kareshi :-P
1. Zpětně všem přeji vše nej do nového roku a ať se Vám vše daří.

2. Zkouškový už je někde v polovině (nebo spíš lehce za půlkou), takže se můžu pochlubit úspěšným zvládnutím znaků, konverzace (!) (ale ta byla snadná, dokonce i pro mě), úvodu do literatury od ájiny, překladatelskýho semináře (!!) a - fanfáry prosím - JAPINY! (z tý jsem šťastná jak blecha a kudy chodim se uculuju jak magor)

3. Z toho všeho mám ale jen dva zápočty zapsaný v indexu, a to překladatelský seminář (Hýsek to dal Nině a mně napoprvé!!) a japonský jazykový cvičení (s Ninou jsme si řekly, když už, tak už a šly jsme; bohužel jsem musela jít první, takže moje vysvětlení, proč tam vlastně jsme, jsem sotva slyšela já, natož pak W-sensei - jsem byla nervóznější než u Hýska a klepaly se mi nohy, i když už jsem ten test měla dávno napsanej a zápočet tudíž jistej - ale teď už konečně vím, jakýma znakama se vlastně píše :-)

4. Byla jsem svědkem T-Salina prvního pokusu o vaření! A - světe div se - bylo to dobrý! XD (abyste rozuměli - menzu jsem viděla akorát zvenku a jsem schopná jíst jedno jídlo, který si navíc ještě přivezu z domova, celý dva týdny a T-sal si ze mě pořád dělá srandu, že jím zelený chleby...ale když oni jsou docela i jedlý...XD) Jinými slovy - snim všechno, co mi kdo dá - a T-Sal byla tak laskavá a vařila pro mě! No není ona úžasná? *padá na kolena a líbá jí ruce* XD (btw, T-Sal, to jablko z ledničky jsem vyhodila! XD)

5. Konečně jsem si vyzkoušela DDRko. ...a je to tak návykový, jak všichni říkají XD
Tak, a na víc si momentálně nevzpomenu. Až bude zas čas a hlavně bude co psát, zase se ozvu. Tak se zatím všichni mějte a držte mi palce, ať dám příští pondělí Jonáše :-)