Saturday 29 August 2009

Když je štěstí unavený, sedne si i na vola

Léto se chýlí ke konci...
...a já si konečně našla brigádu *potlesk prosím* Jestli prahnete po Zlatých stránkách, navštivte mě za týden na Hájích - budu tam vyčuhovat z davu v úžasném žlutém tričku XD
Ale aby to nebylo tak jednoduché, potvrzení o studiu mi končí den předtím, než začínám brigádničit *kyselý xicht* Tak po uvážení všech alternativ jsem dospěla k závěru, že v úterý si udělám menší výlet do Olmu a zpět. Docela by mě zajímalo, jestli dokážu zaměstnance ČD přesvědčit, že jsem studentka, ale že jim opravdu nemůžu ukázat potvrzení, protože si pro něj teprve jedu (kdo kruci vymýšlel tenhle systém vydávání potvrzení až od 1.září? Uprostřed prázdnin...).
Každopádně se mi trochu zlepšilo rozpoložení mysli, ale ne o moc. Teprve potřetí v životě se netěšim do školy (ty předchozí dva případy byly přechody na novou školu). Není na co. Nějak si ten rok nedokážu představit a děsim se tam v září nastoupit. Možná to nebude tak zlý, možná to půjde, ale nejspíš to nebude takové jako loni. Možná to bude... bezvýznamný. Nesmyslný. Zbytečný.
Prázdný.
Co si jenom sama počnu?