Monday 1 November 2010

In love

Dnes jsem se zamilovala.

Její černé oči se setkaly s mýma a já okamžitě věděla, že jsme si souzeny. Usmála se na mě a já v ní poznala spřízněnou duši, která je předurčena být po mém boku ve všech našich životech. Povídaly jsme si, objaly se a políbily. Bylo mi skvěle! 

Jenže pak se objevila její přítelkyně a zruinovala to. Nedovolí mi si ji odvést a moje milá je příliš submisivní na to, aby se jí postavila. Vím, že jsou spolu a že spolu každou noc spí, ale mně je to jedno. A i když můj brouček není tak nevinný jako já, nevadí mi to. Miluju ji a chci s ní strávit celý život. Chci se s ní smát, objímat ji, líbat ji, hladit ji, spát s ní a zestárnout s ní.

Dnes jsem musela odejít bez ní, ale slíbily jsme si, že se zase co nejdřív setkáme, a když to bude nutné, utečeme spolu. Když spolu nemůžeme být v tomhle životě, jsme připravené přesunout se do toho následujícího - skočíme spolu. Vím, že mě miluje stejně jako já ji, ale v tuhle chvíli nás drží od sebe a mně se po ní strašně stýská T_T

Doufám, že dnes bude mít sladké sny :)

.
..
...
A stihla jsem ji i vyfotit: 


Není sladká? <3

No comments:

Post a Comment