Friday 29 April 2011

Přicházení o iluze

Poslední dobou se mi zdá, že můj život je blbej vtip.
Na co sáhnu, to poseru. Beze srandy.
Pamatujete, že jsme před dvěma týdny psali test z jap. gramatiky a já byla zoufalá, jak těžký to bylo? Uteklo mi to o bod. Jeden jedinej pitomej bod! :(
Tak jsem si tohle úterý střihla opravák. Nedokážete si představit, jak mi to bylo trapný, a pár lidí bylo překvapenejch, že mě tam vidí. "To je přece ta, co to všechno dává na první pokus, co tu chce?" Bála jsem se byť jen kouknout W-senseiovým směrem, takže jsem zarytě koukala z okna nebo na stůl.

A co myslíte?
Zase jsem to nedala. Tentokrát o 4 body.
Ale protože vše ostatní mám, bylo mi (a pár dalším lidem) umožněno jít na soubornou zkoušku. Ta se konala včera. Když jsem se to dozvěděla, promptně jsem W-senseiovi sdělila, ať se mnou nepočítá, že mám test ze špániny. Bylo mi řečeno, ať teda přijdu na třetí termín JCček v úterý. Cestou na nákup jsem si to ale nechala rozležet v hlavě a za pár (desítek) minut byla zpátky s prosbou, jestli bych si to nemohla napsat o trošinku později, že z tý špániny uteču. Vidina toho, že bych šla i na třetí pokus (a zase ho nedala) mě upřímně děsila. Naštěstí mi to bylo dovoleno.

A neuvěřitelně mi to zvedlo náladu - sice nedávám testy, ale W-sensei nade mnou stále ještě nezlomil hůl. Už jsem se zmiňovala, že ho miluju? *-*

Jenže tohle se stalo ve středu a test byl ve čtvrtek. A to jsem už od úterka nespala, protože jsem smolila bakalářku. Čekala mě teda další probdělá noc - nejdřív špánina a asi v 1 ráno jsem se konečně dostala k japině. Nakonec jsem si na dvě hodiny šla přeci jen lehnout, protože už jsem fakt nemohla (a navíc jsem tím svícením budila spolubydly - nebyly nadšené). A k tomu všemu jsem příšerně nachlazená - během toho testu z japiny jsem spotřebovala 3 balení kapesníčků.

Teď už vím, že jsem to nedala. A fakt o dost. Propadla jsem se někam na úplný spodek seznamu. Tak trochu jsem čekala, že to nedám, ale že až takhle? Přeci jen jsem doufala v trošku lepší výsledek. Hold jsem fakt blbá a už se to nedá omluvit. W-sensei mi však hlavu zatím neutrhnul a dokonce mi prý ty JC6 zapíše. (už jsem se definitivně zmiňovala, že ho miluju, že jo? XD) 

Ale bojím se, že ani tu špáninu nedám. Nakonec se k těm státnicím přece jenom nedohrabu. Ani k jedněm...

No comments:

Post a Comment