Tuesday 5 April 2011

W-sensei aneb kdo se skrývá pod zkratkou

S tímhle mystickým (mýtickým) lektorem jste se v těch mých blábolech již jistě setkali. Furt o něm píšu, nedám s ním pokoj a příspěvků, kde není zmíněn je poskrovnu, i když v současnosti je hojně vytlačován Sylvou - well, já za to nemůžu, a navíc je to furt jedna a ta samá domácnost... *pokrčí rameny*
Vězte, že W-sensei se stává legendou a to již za svého života - znají ho lidé v Brně, Praze, na Slovensku a samozřejmě v Olmu. A pokud ještě nepoužíváte frázi "Je mi tma," tak nejste ale vůbec in a khůl :D

Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli si ho hamižně nechám pro sebe nebo se o něj s vámi podělím, a nakonec jsem si řekla, že budu hodná a podělím se. Beware of awesomeness XD

Nejdřív představení (btw ta fotka je asi nejlepší z těch volně dostupných) - http://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/watanabe-chci-prosadit-do-cestiny-je-mi-tma.html

Něco málo k zemětřesení (lol ta fotka, ať to fotil kdokoliv, vyhodila bych ho - W-sensei přeci vypadá mnohem líp) - http://www.sedmicka.cz/olomouc/clanek?id=251745 
Tady chci jen dodat, že když jsem to četla, v hlavě jsem ho úplně slyšela - ještě navíc tím tónem "ráno jsem vstal špatnou nohou, nestihl se nasnídat, ujela mi tramvaj a ještě musím odučit 3 dvouhodinovky" XD

A ještě k zemětřesení (cute fotka; tenhle svetr je nějaký nový, ale furt lepší než to zelený cosi co míval. btw proč si na to focení nikdy nevezme ten tmavě šedý/černý svetr? V tom mu to sluší nejvíc...) - http://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/japonsky-lektor-japonci-v-olomouci-maji-pocit-viny.html
btw přiznal, že čtení přeci jen není jeho největším koníčkem - tím je spánek ;)


Tak a teď mi nezbývá než se modlit, aby tohle neobjevil někdo z katedry... ^^

No comments:

Post a Comment