Saturday 14 May 2011

Slepice a já

Kavi je na prášky z množství práce a její spolužačka jí situaci nijak neusnadňuje. Zde je autentický přepis twitter dramatického monologu s názvem Slepice a já.
Hrají: Kavi, Slepice (mimo jeviště), ve vedlejších rolích pak T'Sal a Warrion.

Příběh: Kavi a Slepice mají udělat projekt na anglistiku. Kavi má práce nad hlavu, dopisuje bakalářku, před sebou 2 zkoušky, z čehož jednu už potřetí opakuje, takže ji čeká komise, a státnice jsou také za dveřmi. Od pondělka nespala víc jak 4 hoďky denně a to je prosím sobota. Takže když věděla, že nestíhá, sedla si ve čtvrtek v noci ke kompu a sesmolila úvod a metodologii projektu. Také je dobré upřesnit, že sehnala všechny dotazované, protože to Slepice nezvládla. A teď má v plánu nechat zbytek práce - tedy zhodnocení výsledků a závěr - na Slepici. Setkání je stanoveno na 13 hodinu na fb.

Pojďme se tedy podívat, jak to probíhalo.

Kavi: tak prý: "Já si udělám tabulku a ty to za mě napiš" Tak dík >.< T_T
Warrion: tak ji pošli do háje, ne?
K: Jí o nic nejde, ona má čas do září. Tak jako tak to stejně budu muset udělat sama, abych se něčeho dočkala :(
K: hm, teď už je to "Tak ty to napíšeš a mohla bys teda udělat i tu tabulku?" *headdesk*
W: mno, aspoň tu tabulku by snad udělat mohla, ne?
K: očividně ne. "ach pomoc, já si nevím rady" -_-
T'Sal: Jí pošli do prdele, udělej to celé sama a vysvětli vyučující, že je Slepice líná kráva.
K: lol XD mám sto chutí to udělat, protože kromě toho, že je líná a neschopná, tak je taky blbá >.<
K: Ok, TnC ost do uší a jdu psát projekt původně určený pro 3 lidi -_-
K: Počkám, jestli jí to významné ticho napoví, že by tuhle část třeba už konečně mohla udělat ona...
K: Výrazněji naznačovat už neumím, další stádium je, že jí napíšu vzteklej mejl a budu hodně sprostá.
T: Napiš!
W: jen do toho XD
K: "napiš závěr a pak uvidíme co dál" a obsah se napíše sám, že ano -_-
K: Nesnášim větu "nebo to mám snad napsat já" To víš, že ty, kdo jinej! >.<
K: lol XD Jsem na sebe hrdá - na tvrdo jsem jí oznámila, ať to napíše :D
K: Ale spálila jsem si kvůli ní oběd :(
T: To je drama! XD
K: A ještě zdaleka nekončí... O co, že to stejně napíše úplně blbě...
K: Ježiš, chudinka pracuje už 4 hodiny! Jestli ona neumře na přepracování! *myslí na to, jak od pondělka nespala víc jak 4 hodiny denně*
T: Tak s tím už docela počítám, že jestli ti něco pošle, bude to nepoužitelný shit XD
K: Ale tohle je příliš. Si ze mě dělá srandu nebo co? >.< Zhodnocení celého projektu ve 4 větách!
T: Mg... tak jako jestli z ní nevymlátíš něco lepšího, tak to fakt napiš sama a tuhle její "práci" ukaž vyučující...
T: Btw, to jako na nich pracovala 4 hodiny, nebo do té práce zahrnula i lakování nehtů? o.O
K: Nebudu sprostá. Nebudu sprostá. Nebudu sprostá. Nebudu kurva sprostá! >.<
T: Buď sprostá, ulevíš si xD
K: Tak už mám stránku a ještě zdaleka nejsem u konce... Doufám, že Slepici brzo vyhodí, protože fakt, že je prvačka ji opravdu neomlouvá!
K: Tak jsem si právě udělala 18 stránkový projekt pro tři lidi zcela sama...
(konec v 19:39)

Když jsem jí poslala výsledek, napsala mi "je to dobré"
Dobré?! Je to fucking great na to, že nehnula ani prstem!

No comments:

Post a Comment