Friday 10 June 2011

O bakalářce

Patlala jsem se s ní půl roku, strávila s ní více nocí, než jsem věnovala spánku, a i přes četné problémy jsem ji nakonec stihla odevzdat včas. Samozřejmě je řeč o bakalářce.

Nejdříve jsem si kdysi dávno v listopadu myslela, že budu jediná, kdo nestihne napsat těch pár stránek potřebných na seminář, pak jsem tomu věnovala Vánoce a místo zdobení stromečku louskala Sósekiho a nakonec jsem se bála, že budu jediná, kdo to neodevzdá včas. Abych pravdu řekla, jsem jedna z mála, kdo to stihnul, a popravdě jsem byla ráda, že to mám odevzdáno a nemusím se s tím víc patlat. I přes mou lásku k Sósekimu už jsem ho ke konci nemohla ani vidět (pouze přechodně - momentálně se těším na nové vydání Sorekara).

Příští středu mě čeká obhajoba. Dnes mi přišly posudky. Bála jsem se ten mejl otevřít, protože jsem celý týden strávila užíráním se strachy, že mi to zamítnou. Ještě v mejlu se Sylva zmiňovala, že ji za některé věci budu nenávidět (jak bych mohla? ona je moje slunce, moje naděje <3). Po dlouhém přesvědčování, že věta: "Strachy jsem to nedokázala otevřít" by mi u obhajoby asi nepomohla, jsem se tedy jukla. Nejdřív na oponentku, protože jsem předpokládala, že pokud už mi to maj totálně rozcupovat, bude oponentka přeci jen o něco tvrdší a chtěla jsem to mít rychle za sebou. 

Projela jsem známky a nasadila výraz O_O Za 1. Fakt. Žádné halucinace.
Tak kouknu k Sylvě a tam taky 1.

wtf? To maj nějaký jiný známkování? Třeba stupnici od 1 do 10, kde 10 je nejlepší? Nevěřila jsem vlastním očím. Si dělaj srandu - takovej blábol a za 1? omg!

I přes pozitivní známky jsem se bála přečíst si ten komentář. Třeba mi to ztrhaj aspoň tam. A jako jo, výtky maj (třeba pár pravopisných chyb, za které mám chuť se jít zahrabat) a otázky taky, to je normální. V tu chvíli mi to bylo jedno - měla jsem děsnou radost. Ta mi vydržela asi 2 hodiny - pak jsem se v duchu vrátila k těm výtkám a už mám zas pocit, že ta práce nestojí za nic, a vyčítám si, jak jsem takovej blábol mohla vůbec odevzdat.

A nijak mi nepomáhá fakt, že šprtám na anglistický státnice a jde mi to jak psovi pastva. Proč je tam kurva tolik spisovatelů?! Vidim to s lingvistickou částí velmi bledě - asi se na ni příliš nedostane...

Na popravu jdu v úterý, na obhajobu ve středu. Jestli se v tu dobu flákáte, držte mi palce, protože budu potřebovat minimálně zázrak hodný Ježíše Krista měnícího vodu ve víno...

No comments:

Post a Comment