Wednesday 14 September 2011

Welcome to my new home

Zdravim!
Nikdy jsem si nemyslela, že začnu otravovat i tady, ale člověk míní...
Sice jsem v minulosti několikrát zvažovala, že přejdu ke konkurenci, ale po letmém pohledu na můj stávající blog (kavarnistka.sblog.cz) jsem si vždycky řekla, že by to bylo moc práce a zůstala věrná seznamu.cz. Bohužel po šesti letech harmonického vztahu a naprosté loajálnosti mě můj živitel zklamal a rozhodl se mě zbavit, tak mi nezbývá nic jiného, než se uchýlit k někomu, kdo o mě bude stát.
Samozřejmě mi to mých šest let života v 2435 příspěvcích nenahradí, ale věřím, že si zvyknu a že tohle bude začátek nové etapy mého života. Jsem rozhodnutá přebrat vše, co jsem měla na starém blogu, a něco z toho přenést sem. Přeci jen s některými věcmi se rozloučit nechci. Ale na druhou stranu se zbavím všeho, co už pro mě nemělo význam a řečeno literárním jazykem - obrodím se.
Doufám, že mí stávající čtenáři mi zachovají přízeň i v mém novém domově a že se třeba najdou i nějací noví :)

1 comment:

  1. Budiž sblogu země lehká, já mu stihla dát kopačky asi dva měsíce dozadu, ale i tak mě jeho krok odvrhnout své věrné uživatele (a uživatelky) překvapil.

    ReplyDelete