Saturday 23 December 2017

Laini Taylor: Daughter of Smoke & Bone

Předposlední dílo je jedno ze dvou, které teď čtu.

Přestože fantasy není zrovna žánr, který bych obvykle četla, téhle knize jsem dala šanci. Rovněž to bylo jedno z prvních YA, ke kterému jsem se dostala. Asi hlavně kvůli tomu, že se částečně odehrává v Praze a já byla zvědavá, jak a co tam budou popisovat.

Příběh se točí kolem šestnáctileté Karou, téměř obyčejné studentky umění. Téměř proto, že její jedinou rodinu tvoří chiméry - takoví napůl lidé se zvířecími rysy. A taky pracuje jako spojka mezi překupníky se zuby a Brimstonem, jakýmsi čarodějem platícím přáními. Jenže poklidné dny v duchu školních úloh a úkolů od Brimstona jí naruší setkání s andělem v Marrákeši, jenž se jí hned pokusí zabít.

Když jsem to kdysi před lety četla poprvé, líbilo se mi to. Tak moc, že jsem se rozhodla si to přečíst znova (protože si to vůbec nepamatuju!). Teď už však tak nadšená nejsem - na můj vkus moc romance a osudových vztahů X_x

No comments:

Post a Comment