Friday 22 December 2017

T.J. Klune: How to be a Normal Person

Najít v žánru m/m romance dílo, které má sympatické postavy, je to zábavné, nejsou to náctiletí, kteří se teprve hledají (a není to celé jen o sexu, protože čeho je moc, toho je příliš), to je docela kumšt. Nebo mám aspoň ten pocit. Většina věcí ode mě dostala tři hvězdičky, což je nejlepší způsob, jak se zbavit průměrného díla. Ale tohle, to má hvězdiček pět - splnilo to všechny podmínky a ještě je jedna z hlavních postav asexuál - to je prostě poklad!

Gus je všechno jen ne normální a chce, aby ho všichni nechali na pokoji (to je můj člověk!). Jenže pak se zničehonic objeví bezprostřední Casey, hipster s lehkou závislostí na instagramu (a trávě). A Gusův život obrátí naruby. Do té míry, že se Gus rozhodne, že se stane "normálním" člověkem. Brnkačka.

Jop, právě hlavní postava Guse byl asi nejhlavnější důvod, proč mě to tak chytlo. Jen chtěl mít svůj klid a ke všemu tomu bordelu kolem přišel jak slepý k houslím - úplně jsem před očima viděla, jak z toho vyšiloval (a smála se jeho neštěstí; jsem hrozná XD). Trošku jsem se bála postavy Caseyho, protože hipstery nemusím, ale ten taky vůbec nebyl špatný, i když takový prudce random. Dohromady tvořili výbornou dvojku a člověku nezbývá, než jim fandit.

No comments:

Post a Comment